Як з'явився символ @, і чому ми називаємо його «собака»?
Навряд чи серед інтернет-аудиторії зустрінеться людина, якій незнайомий цей символ @. На мережевих просторах він використовується як роздільник між ім'ям користувача і ім'ям хоста в синтаксисі адреси електронної пошти.
Навряд чи серед інтернет-аудиторії зустрінеться людина, якій незнайомий цей символ @. На мережевих просторах він використовується як роздільник між ім'ям користувача і ім'ям хоста в синтаксисі адреси електронної пошти.
Деякі діячі інтернет-простору називають цей символ «одним з головних поп-символів сучасності, сігнатом нашого спільного комунікаційного простору». Кілька пишномовно, на мій погляд, але про всесвітньому визнанні цього символу, і як навіть інколи відзначають, «канонізації» свідчить такий факт. У лютому 2004 року Міжнародний союз електрозв'язку ввів до абетки Морзе код для символу @ (• - - • - •), для зручності передачі адрес електронної пошти. Код поєднує латинські літери А і С і відображає їх спільне графічне написання.
Пошуки витоків символу @ відводять нас щонайменше у XV століття, а можливо, ще далі, хоча лінгвісти і палеограф досі розходяться в думках з цього питання.
Професор Джорджіо Стабіле (Giorgio Stabile) висунув таку гіпотезу. У документі XVI ст., Написаному флорентійським купцем, згадувалася «ціна однієї А провина» (можливо, амфори). При цьому літера А, за тодішньою традицією, була прикрашена завитком і виглядала як @.
Американський вчений Бертольд Уллман висунув припущення, що знак @ був винайдений середньовічними ченцями для скорочення латинського слова «ad», яке часто вживалося як універсальний слова, що означає «на», «в», «стосовно» і т.п.
У іспанською, португальською, французькою мовами назва символу походить від слова «арроба» - староіспанському міра ваги, бл. 15 кг., Яка скорочено позначалася на листі знаком @.
Сучасна офіційна назва символу «комерційне at» бере своє походження з рахунків, наприклад, 7 widgets @ $ 2 each = $ 14, що перекладається як 7 шт. по 2 $ = 14 $. Оскільки цей символ застосовувався в бізнесі, він був розміщений на клавіатурах друкарських машинок і звідти перекочував на комп'ютер.
Поширенням даного символу на мережевих просторах ми зобов'язані праотцю електронної пошти Томлинсону. Саме він був тим самим чоловіком, який вибрав символ @. Коли вже набагато пізніше його запитали, чому він вибрав цей конкретний значок, він відповів просто: «Я шукав на клавіатурі знак, який не міг зустрітися ні в одному імені і викликати плутанину».
Такий символ знадобився Томлинсону в той період, коли він працював над створенням системи повідомлень у мережі Arpanet (прародительку Internet). По суті він повинен був придумати нову схему адресації, яка б ідентифікувала не тільки одержувачів, але і комп'ютери, на яких знаходилися їх поштові ящики. Для цього Томлинсону знадобився роздільник, і його, загалом-то, випадковий вибір припав на знак @. Першим мережевим адресою був tomlinson @ bbn-tenexa.
У Росії користувачі найчастіше називають символ «@» «собакою», через що e-mail адреси, утворені від особових імен та прізвищ, іноді набувають безсторонню забарвлення. Цікаво, що даний символ використовують в своїй творчості як народні таланти (наприклад, жарт: «Пропав собака, @ не пропонувати»), так і офіційні жартівник - КВНщики (наприклад, «chubajs@sveta.net»).
Але все ж: чому саме «собака»? Існує кілька версій походження цього забавного назви.
По-перше, значок дійсно схожий на згорнувся калачиком собачку.
По-друге - уривчасте звучання англійського «at» трохи нагадує собачий гавкіт.
По-третє, при неабиякій уяві ви можете розглянути в накресленні символу практично всі букви, що входять в слово «собака», ну хіба що, за винятком «до».
Але найромантичнішої є наступна легенда: «Давним-давно, коли комп'ютери були великими, а дисплеї - виключно текстовими, жила-була популярна гра з немудрящий назвою« Adventure »(« Пригода »). Сенсом її була подорож по створеному комп'ютером лабіринту в пошуках скарбів і битви з шкідливими підземними тварюками. При цьому лабіринт на екрані був намальований символами «!», «» І «-», а грає, клади і ворожі монстри позначалися різними літерами і значками. Причому за сюжетом у гравця був вірний помічник - пес, якого можна було відправляти у катакомби на розвідку. І позначався він, звичайно ж, значком @ ».
Чи це стало першопричиною загальноприйнятого нині назви, або, навпаки, значок був обраний тому, що вже так називався, - про це легенда замовчує.
Справедливості заради треба відзначити, що в Росії «собака» називається також собачкою, жабою, Плюшко, вухом, бараном і навіть крякозяброй.
В інших країнах цей символ асоціюється з різними предметами. Нижче наведено далеко не повний список того, як називають символ «@» в інших країнах.
Болгарія - кльомба або маймунско а («мавпа А»),
Нідерланди - apenstaartje («мавпячий хвостик»),
Ізраїль - «штрудель»,
Іспанія - як і міра ваги «arroba»,
Франція - та ж міра ваги «arrobase»,
Німеччина, Польща - мавпячий хвіст, мавпяче вухо, скріпка, мавпа,
Італія - «chiocciola» - равлик,
Данія, Норвегія, Швеція - «snabel-a» - «рило а» або слонячого хобота,
Чехія, Словаччина - рольмопс (оселедець під маринадом),
Америка, Фінляндія - кішка,
Китай, Тайвань - мишеня,
Туреччина - трояндочка,
в Сербії - «пришелепуваті A»,
у В'єтнамі - «скорчені A»,
на Україні - «Равлик» (равлик), «песик» або знову ж таки «собака»
Пошуки витоків символу @ відводять нас щонайменше у XV століття, а можливо, ще далі, хоча лінгвісти і палеограф досі розходяться в думках з цього питання.
Професор Джорджіо Стабіле (Giorgio Stabile) висунув таку гіпотезу. У документі XVI ст., Написаному флорентійським купцем, згадувалася «ціна однієї А провина» (можливо, амфори). При цьому літера А, за тодішньою традицією, була прикрашена завитком і виглядала як @.
Американський вчений Бертольд Уллман висунув припущення, що знак @ був винайдений середньовічними ченцями для скорочення латинського слова «ad», яке часто вживалося як універсальний слова, що означає «на», «в», «стосовно» і т.п.
У іспанською, португальською, французькою мовами назва символу походить від слова «арроба» - староіспанському міра ваги, бл. 15 кг., Яка скорочено позначалася на листі знаком @.
Сучасна офіційна назва символу «комерційне at» бере своє походження з рахунків, наприклад, 7 widgets @ $ 2 each = $ 14, що перекладається як 7 шт. по 2 $ = 14 $. Оскільки цей символ застосовувався в бізнесі, він був розміщений на клавіатурах друкарських машинок і звідти перекочував на комп'ютер.
Поширенням даного символу на мережевих просторах ми зобов'язані праотцю електронної пошти Томлинсону. Саме він був тим самим чоловіком, який вибрав символ @. Коли вже набагато пізніше його запитали, чому він вибрав цей конкретний значок, він відповів просто: «Я шукав на клавіатурі знак, який не міг зустрітися ні в одному імені і викликати плутанину».
Такий символ знадобився Томлинсону в той період, коли він працював над створенням системи повідомлень у мережі Arpanet (прародительку Internet). По суті він повинен був придумати нову схему адресації, яка б ідентифікувала не тільки одержувачів, але і комп'ютери, на яких знаходилися їх поштові ящики. Для цього Томлинсону знадобився роздільник, і його, загалом-то, випадковий вибір припав на знак @. Першим мережевим адресою був tomlinson @ bbn-tenexa.
У Росії користувачі найчастіше називають символ «@» «собакою», через що e-mail адреси, утворені від особових імен та прізвищ, іноді набувають безсторонню забарвлення. Цікаво, що даний символ використовують в своїй творчості як народні таланти (наприклад, жарт: «Пропав собака, @ не пропонувати»), так і офіційні жартівник - КВНщики (наприклад, «chubajs@sveta.net»).
Але все ж: чому саме «собака»? Існує кілька версій походження цього забавного назви.
По-перше, значок дійсно схожий на згорнувся калачиком собачку.
По-друге - уривчасте звучання англійського «at» трохи нагадує собачий гавкіт.
По-третє, при неабиякій уяві ви можете розглянути в накресленні символу практично всі букви, що входять в слово «собака», ну хіба що, за винятком «до».
Але найромантичнішої є наступна легенда: «Давним-давно, коли комп'ютери були великими, а дисплеї - виключно текстовими, жила-була популярна гра з немудрящий назвою« Adventure »(« Пригода »). Сенсом її була подорож по створеному комп'ютером лабіринту в пошуках скарбів і битви з шкідливими підземними тварюками. При цьому лабіринт на екрані був намальований символами «!», «» І «-», а грає, клади і ворожі монстри позначалися різними літерами і значками. Причому за сюжетом у гравця був вірний помічник - пес, якого можна було відправляти у катакомби на розвідку. І позначався він, звичайно ж, значком @ ».
Чи це стало першопричиною загальноприйнятого нині назви, або, навпаки, значок був обраний тому, що вже так називався, - про це легенда замовчує.
Справедливості заради треба відзначити, що в Росії «собака» називається також собачкою, жабою, Плюшко, вухом, бараном і навіть крякозяброй.
В інших країнах цей символ асоціюється з різними предметами. Нижче наведено далеко не повний список того, як називають символ «@» в інших країнах.
Болгарія - кльомба або маймунско а («мавпа А»),
Нідерланди - apenstaartje («мавпячий хвостик»),
Ізраїль - «штрудель»,
Іспанія - як і міра ваги «arroba»,
Франція - та ж міра ваги «arrobase»,
Німеччина, Польща - мавпячий хвіст, мавпяче вухо, скріпка, мавпа,
Італія - «chiocciola» - равлик,
Данія, Норвегія, Швеція - «snabel-a» - «рило а» або слонячого хобота,
Чехія, Словаччина - рольмопс (оселедець під маринадом),
Америка, Фінляндія - кішка,
Китай, Тайвань - мишеня,
Туреччина - трояндочка,
в Сербії - «пришелепуваті A»,
у В'єтнамі - «скорчені A»,
на Україні - «Равлик» (равлик), «песик» або знову ж таки «собака»